Usługi związane z kanalizacją
Dział sieci kanalizacyjnej oferuje całokształt usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem kanalizacji sanitarnej i deszczowej, a w szczególności:
- kompleksowe czyszczenie lub doraźne udrażnianie kanalizacji, studni sanitarnych, wpustów deszczowych, przepompowni ścieków, odwodnień liniowych itp.
- monitoring TV kanalizacji,
- lokalizacja nieszczelności kanalizacji czy weryfikacja prawidłowości podłączenia sprzętem do zadymiania,
- odbiór nieczystości ciekłych bytowych ze zbiorników bezodpływowych na terenie miasta Raciborza oraz gmin ościennych (Kornowac, Lyski, Lubomia, Rudnik).
Świadczymy również usługi związane z budową przyłączy kanalizacyjnych oraz remontów kanalizacji metodą wykopową, a także punktowych napraw kanalizacji metodą bezwykopową w zakresie średnic 160-250 mm.
Procedura postępowania:
1. W zakresie kompleksowego czyszczenia lub doraźnego udrażniania kanalizacji, monitoringu TV kanalizacji, lokalizacji nieszczelności kanalizacji sprzętem do zadymiania:
Etap 1 Telefoniczne lub pisemne zgłoszenie potrzeby wykonania usługi do BOK.
Etap 2 Uzgodnienie terminu realizacji usługi z przedstawicielem działu sieci kanalizacyjnej (tel. wew. 255, 236, 234).
Etap 3 Wykonanie usługi u klienta (w przypadku umówienia się na usługę telefonicznie przed przystąpieniem do realizacji zlecenia klient zobowiązany jest wypełnić pisemne zlecenie wykonania usługi dostępne u kierowcy).
Etap 4 Po zakończeniu realizacji usługi podpisanie u kierowcy protokołu potwierdzającego wykonanie zlecenia.
Etap 5 Wystawienie klientowi faktury za wykonaną usługę z terminem płatności 14 dni.
2. W zakresie odbioru nieczystości ciekłych bytowych ze zbiorników bezodpływowych na terenie miasta Raciborza oraz gmin ościennych (Kornowac, Lyski, Lubomia, Rudnik):
Etap 1 Telefoniczne lub pisemne zgłoszenie potrzeby wykonania usługi. W przypadku wywozu nieczystości płynnych po raz pierwszy występuje konieczność zawarcia umowy na w/w usługę.
Etap 2 Uzgodnienie terminu realizacji usługi z przedstawicielem działu sieci kanalizacyjnej (tel. wew. 255, 236, 234).
Etap 3 Wykonanie usługi u klienta.
Etap 4 Wystawienie klientowi faktury za wykonaną usługę z terminem płatności 14 dni.
3. W zakresie usług związanych z budową przyłączy kanalizacyjnych lub napraw kanalizacji metodą bezwykopową/wykopową:
Etap 1 Pisemne zgłoszenie potrzeby wykonania usługi do BOK.
Etap 2 Wizja w terenie z klientem mająca na celu doprecyzowanie zakresu usługi.
Etap 3 Przygotowanie kosztorysu ofertowego na usługę oraz jego akceptacja przez klienta. (tylko w przypadku kiedy usługa nie jest objęta cennikiem obowiązującym w spółce Wodociągi Raciborskie Sp. z o.o. w Raciborzu).
Etap 4 Wykonanie usługi u klienta.
Etap 5 Rozliczenie robót i przygotowanie kosztorysu powykonawczego do akceptacji przez klienta.
Etap 6 Wystawienie klientowi faktury za wykonaną usługę z terminem płatności 14 dni.
Warunki przyjęcia zlecenia/usługi w kilku punktach
-
W zakresie kompleksowego czyszczenia lub doraźnego udrażniania kanalizacji, monitoringu TV kanalizacji, lokalizacji nieszczelności kanalizacji sprzętem do zadymiania:
Usługa będzie realizowana po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Termin realizacji usługi do uzgodnienia z przedstawicielem działu sieci kanalizacyjnej.
-
W zakresie odbioru nieczystości ciekłych bytowych ze zbiorników bezodpływowych na terenie miasta Raciborza oraz gmin ościennych (Kornowac, Lyski, Lubomia, Rudnik):
Usługa będzie realizowana po podpisaniu z właścicielem danej nieruchomości umowy na wywóz nieczystości płynnych. Następnie klient w sposób telefoniczny, pisemny lub poprzez formularz znajdujący się na stronie spółki Wodociągi Raciborskie Sp. z o.o. zgłasza potrzebę realizacji usługi. Zgłoszenie powinno zawierać informację o wielkości posiadanego zbiornika bezodpływowego oraz możliwości dojazdu do tego zbiornika. Przedstawiciel działu sieci kanalizacyjnej oddzwania do klienta umawiając termin realizacji usługi. Usługa realizowana jest wyłącznie w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 20.00 (okres od 1 marca do II połowy grudnia) lub od 7.00 do 15.00 (okres od II połowy grudnia do końca lutego).
-
W zakresie usług związanych z budową przyłączy kanalizacyjnych lub napraw kanalizacji metodą bezwykopową/wykopową:
Usługa będzie realizowana wyłącznie po złożeniu w BOK stosownego wniosku na dany rodzaj usługi. Następnie po odbyciu wizji w terenie z udziałem Zamawiającego zostaje sporządzony kosztorys ofertowy na daną usługę (tylko w przypadku gdy usługa nie jest objęta cennikiem obowiązującym w spółce Wodociągi Raciborskie Sp. z o.o. w Raciborzu) oraz po jego zaakceptowaniu ustalany jest termin realizacji usługi.
Cennik na odbiór ścieków na stacji zlewnej
Cennik usługi budowlane w zakresie kanalizacji
Cennik wywóz nieczystości płynnych od 01.03.2023 r.
Masz pytania?
Bądźmy w kontakcie
Zapraszamy osobiście:
47-400 Racibórz, ul. 1-go Maja 8
wodociagi@wodociagiraciborskie.pl
lub telefonicznie: +48 32 415 30 33
Napisz do nas
Formularz kontaktowy